5 Temmuz 2009 Pazar

WSUS 3.0 SP1 Kurulum Ve Yapılandırma-Video

Selam;

Bu aralar WSUS hakkında problem yaşayan birçok insana rastladım.MsHowto' da bu sorunlara cevap vermeye çalıştıim.Sonra aklıma neden bir video çekmiyorum?sorusu geldi.Peki WSUS için neler gerekli derseniz bunları edinmek oldukça kolay.İlk olarak WSUS' u bu linkten download edin.Daha sonra ise Microsoft .NET Framework 2.0(en az),Microsoft Management Console 3.0,Microsoft Report Viewer kurulu olsun.Ve sonrada kuruluma başlayın.Ben videoda sql server kullandım ama siz default olarak Internal Database kullanabilirsiniz:-)Ben videoyu 3 parçaya ayırmak zorunda kaldım.

WSUS 1

Unable to display content. Adobe Flash is required.

WSUS 2

Unable to display content. Adobe Flash is required.

WSUS 3

Unable to display content. Adobe Flash is required.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder