5 Temmuz 2009 Pazar

Windows 7-Problem Steps Recorder

IT dünyası çalışanları yıllardır sadece kurulum yapmakla ya da yönetmekle kalmamış,client tarafındaki problemleride çözmekle uğraşmıştır.Bu tür durumlar için büyük ölçekli şirketler help desk departmanları kurmuş,küçük ölçekli şirket IT çalışanları ise yönetimin yanısıra sıra remote desktop bağlantısı yaparak ya da kullanıcının yanına giderek problemleri çözmeye çalışmışlardır.
Windows 7 Problem Steps Recorder özelliği ile kullanıcılar yaşadıkları problemleri adım adım kaydedip yetkili kişilere oluşturdukları zip dosyasını göndererek problemlerin daha detaylı incelenmesini ve kısa sürede çözülmesini sağlayabilmekteler.Problem Steps Recorder’ ı uçaklardaki kara kutulara benzetebilirsiniz.
Problem Steps Recorder’ı kullanmak için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.
1-)Start butonuna tıklayın ve PSR yazın.


2-)Açılan pencerede Start Record seçeneğine tıkladığınıda yaşanılan problem adım adım kaydedilmeye başlayacaktır.Kaydı bitirmek için ise stop record tuşuna basın.

















3-)Kayıt işlemi bittikten sonra dosyanın nereye kaydedileceğini belirtin.

4-)Zip dosyasını açtıktan sonra dosya .mhtml uzantılı olarak gözükecektir.Dosya içeriğinde ise adım adım yapılan işlemleri görebilirsiniz.
Problem Steps Recorder görüldüğü gibi oldukça kolay ve IT çalışanları için adeta biçilmiş bir kaftan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder