3 Temmuz 2009 Cuma

System Center Configuration Manager 2007 Kurulumu-Video

Selam;

System Center Configuration Manager 2007 ile bildiğiniz gibi şirketimizdeki birçok işlemi gerçekleştirebiliyoruz.Bunlara örnek olarak client updateleri,işletim sistemi ya da yazılım kurulumları,envarter çıkartma ve daha birçok işlevi SCCM sayesinde gerçekleştirmekte ve şirket içi yönetimimizi kolaylaştırmaktayız.

SCCM' den birazcık bahsettikten sonra,videomda neler yaptığımdan bahsedeyim.Bu videoda 3 makine kullandım.Biri DC,diğerleri ise SCCM ve SQL Server Service Pack 2 kurulumu yapacağım makinalar.SCCM ve SQL Server için prerequisetlerini önceden hazırladım ve videosunu çektim.Kurulumun sonlarına doğru "The site server computer's machine account does not have Administrator's privileges on the SQL Server selected for site database installation. To install a Configuration Manager site, all servers must be in an Active Directory domain and the site server's machine account must have Administrator's privileges on the SQL Server" şeklinde bir uyarı aldım.Fakat çözmesi zamanımı almadı.Bu sorunu çözmek için sql server üzerinde local users and groups kısmında SCCM kuracağanız makinanın computer accountunu administrators kısmına eklemeniz gerekiyor.Düzgün bir şekilde yapılandırma yaptıysanız kurulum makinanızın konfigurasyonuna göre ortalama 15-30 dk arasında olucaktır.

Prerequites kurulumu

Unable to display content. Adobe Flash is required.

SCCM 2007 Kurulumu

Unable to display content. Adobe Flash is required.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder