24 Temmuz 2012 Salı

Ca D2D ' de Failed to Generate Catalog Job Hatasının Çözümü

Merhaba , Şirketiniz için satın aldığınız Ca D2D R16 yazılımını kurup gerekli konfigurasyonları yaptıktan sonra , mutlu bir şekilde arkanıza yaslanıp backup işleminin tamamlanmasını beklersiniz . Backup tamamlanır ve job status olarak "failed" uyarısı alırsınız . Logları incelediğinizde ise karşınıza Failed To Generate Catalog Job Failed adında bir uyarı çıkar . İnternette araştırırsınız fakat sorunu bulamazsınız. Buradan sonra yapacağınız tek şey Ca Technical Support Team' e çağrı açmak olacaktır. Yaptığınız araştırmalarda sunucunuzun adının Ca D2D tarafından türkçe karakterlerle algılandığını tespit edersiniz. Haftalarca Ca ile birlikte logları incelersiniz ve sorunun Ca tarafından kaynaklandığını tespit edersiniz. Bu sorunu gidermek için Ca ' in son güncelleme paketi olan Update 6 ' yı indirdikten sonra , AFBackupDll.dll dosyasının fix' ini Ca' den talep etmeniz gerekiyor. Ca' in göndermiş olduğu dosya ile sizdeki dosyayı değiştirip Ca web servisini yeniden başlatıp yedek alırsanız , file bazlı restore ve BMR restore yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder